جک جدید (2011و2012) ');return true;}document.write(''); return false; } Userllow" />

جک جدید (2011و2012)
برای کسانی که همیشه می خوان شاد باشن 
قالب وبلاگ

می دونی چه قدر دوستت دارم؟ به اندازه تارهای موی سرت ضربدر تعداد نفسهات ضربدر ستاره های آسمان ضربدر صفر!

فرستنده : 09360xxx417 - راوين


امشب شب قدری دیگر برای آدمیان و فرشتگان است امشب شبی است که تمام گناهان بخشیده و همگان آمرزیده میشوند. امشب شب ولادت منه! ولادتم مبارک

فرستنده : 09360xxx417 - راوين


هاپ هاپ
هووو هووو
واق واق
اووو اووو !
خوبه ، اگه همین طور تمرین کنی سگ خوبی می شی !

فرستنده : 09387xxx371


تف به مرامت عوضی...
برنامه امشب سینماهای تهران و شهرستانها

فرستنده : 09362xxx279 - کیارش


ازسلطان جنگل به جوجه اردک زشت اگه زنده ای پیام بده...

فرستنده : 09379xxx937


تو خري
گاوي
اسبي
شتري
بزي
.
.
براي فروش نداري !

فرستنده : 09122xxx730 - Nina


بیا به آرامش فکرکنیم...
به زندگی...
به عشق...
به بهشت...
به جهنم...
به درک...
به توچه...
به من چه...
برواعصاب ندارم....

فرستنده : Mina


تکیه اش بر درخت، نگاهش غمگین، لبهایش پر از زمزمه، در ژرفای وجودش غوغا، افکارش پریشان. شاید فکر خودکشی برسر داشت شاسکولی که در هیئت شام گیرش نیامد.

فرستنده : Hamed


عر عر عر عر
به من میگن خر!
یه عمره كه خر هستم!همیشه باربرهستم!خر كه میگن من هستم!گوشی موبایل به دستم درحال خواندن هستم!

فرستنده : 09122xxx730 - Nina


يواش بيا پايين ميخوام يه چيزي بهت بگم!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تند اومدي نميگم!

فرستنده : 09122xxx730 - Nina


خری گم کرده ام با بار کاشی
اس ام اس میزنم شاید تو باشی

فرستنده : 09122xxx730 - Nina


واقعأدستت درد نکنه
ميخوام بهت زنگ بزنم
تكليف حرفايی كه پشت سرم زدی رو معلوم كنم!
حیف اون همه محبت
.
.
.
(ستاد ایجاد اضطراب چند ثانيه ای)

فرستنده : 09124xxx382 - ریحانه


علم بهتراست یا ثروت؟
هیچ کدوم!
یه ذره معرفت که تو یه ذره نداری!

فرستنده : Mina


از من بپرسند بهترین ، زیباترین ، شجاع ترین ، محبوب ترین ، داناترین ، عاقل ترین آدم کیه؟ انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه ...

فرستنده : Mehraneh


وقتی به تو نگاه میکنم به شوخ طبعی خدا پی میبرم !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 10 دی 1390برچسب:, ] [ 7:57 ] [ محمد حسین قلعه خانی ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جک جدید (2011و2012) و آدرس jookst.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 8622
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1